maanantai 10. toukokuuta 2010

You, you got me

O: Heijjjdå kaikki ! Tänää on ollu ihan älyttömän ihana päivä (taas hih). Tänää mä oon ollu ajelees hennan ja aatun kans hennan uuella skootterilla JEEI, ollu kavereittenkans, juusonkaa, ollu koulus, kuvaillu ja kaikkee muuta kivaa. Oon oikeest ihan täpinöissää siintä lontoo reissusta. Siihenhän on enää 2 päivää, tähän aikaa oon jo sitte lontoossa hotellilla varmaa istuskelemassa. Mä en vielä tiiä kerkeenkö enää postailla, jotenka tää saattaa olla EHKÄ mun vika postaus ennen lontoota, koska must tuntuu että huomenna on ihan hirveest tekemistä, pakkaminen ja kavereitten hyvästely (haha :-D). Enkä sitte lontoossaka varmaanka postauksia kauheesti tee, jotenka palailen sitte varmaanki maantantaina tai viimeistään tiistaina. Mut onneks henna on täällä kirjottelemassa teille sitten. Näköjää tulee nyt kauheet stoorit tähän postauksee, ups. No mut ei mulla muuuta ku että palaillaa sitte vajaa viikonpäästä, heippa ihanuudet ! ♥

ps. muistakaa komzuta sil aikaa, et mul on paljo sitte lueskeltavaa ;-)

13 kommenttia:

  1. haha nauratttaa ku oonpa juro näis kuvis :----D

    juro-hensu

    VastaaPoista
  2. hahahhaahahaaaaaaa onko sulla muka poikkis

    VastaaPoista
  3. Tuitui onks toi sun bf? :-)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi kirjoitti...
    hahahhaahahaaaaaaa onko sulla muka poikkis

    öö... lol

    söpöi ootte ;)

    VastaaPoista
  5. kyl mullekki lontoon matka kelpais.. :))

    VastaaPoista
  6. henzu - Haha, et oo :---D

    Arla Aabba - Voi kiitti :-)

    Ninnisi - Thänks! =)

    Anonyymi - No itseasiassa ei oo :--D mistäs ton repäsit, ja mitäs sitte vaikka oiski? Musta tuntuu ettei oo sun asia :-D

    Anonyymi - Ei, se on hennan bf ;-)

    iina - Hahaa niii, lool :--D hihi kiitsi ;)

    MD - Heheee, jeeeps !

    VastaaPoista
  7. yhdelle anolle, en ihmettelis vaikka oonalla oliskin bf, hän vaikuttaa niin ihanalta ja persoonalliselta ;) vitsi ootte söpöjä!

    VastaaPoista
  8. yhdelle kartsulle, onko sun asias =)

    VastaaPoista
  9. kartsu - haha, kiitsa :]

    Anonyymi - Voi herran jumala :--D ei oo sunka asia

    VastaaPoista

After all, life is too short to be anything else than happy