keskiviikko 5. toukokuuta 2010

We care


O: Mooi ! Nyt täst tulee ihan pikapikapika postaus, tulin näyttämää vaa ton we care- puuterin mikä tuli eilen postissa mulle. Mulla ei oo oikeesti mitää hajua mistä toi mulle ilmesty, arvatkaa vaa ihmettelinkö. Ja oikeestaa mulla oliki just loppumassa puuteri, ihan hyvä ylläri toi siis. Sen verran mitä koitin tota aamulla, ni vaikutti tooosi kivalta ja laadukkaalta. Mut nyt mun pitäs mennä kohta jonnekkii juuzon kaa, jotenka heipppa kaikki mä palailen ehkä viel pikkupostauksella illal! ♥

9 kommenttia:

  1. vähä siistii :D mun kaverilleki tuli joskus pari kesää sitte joku lorealin ihme puuteri eikä sekää tienny mistä ihmeestä se sen sai :-D
    saitpaha ainaki ilmasta meikkii! kyllä mullekki kelpais ;D

    VastaaPoista
  2. hei mulle tuli toi kanssa ! :-) sillon kun nelliinalla oli arvonta, niin mä osallistuin, mutta ilmotettiin että tuotteet loppu.
    oli kyllä ilonen yllätys, hehe. (-:

    VastaaPoista
  3. Ninnisi - Haha aijjaa :---D Kieltämättä tuli vähän semmoinen mitä ihmettä-fiilis ku toi ilmesty postista :-D Mut ainahan ilmaset jutut mulle kelpaa!

    laura - Aijjaa ! Joo, tosiaanki toooosi iloin ylläri oli toiki :-D

    VastaaPoista
  4. mullekki tuli! mutta en mäkää muista missä osallistuin ehkä nofashionvictims emmin blogin kautta:Dmut siel kyl luki et noi oli loppu

    VastaaPoista
  5. hantsa - haha, aijjaa :--D mulla ei oo kyllä mitää hajua tosta.

    VastaaPoista
  6. mulle tuli tuolta samalta eyeliner! :D

    VastaaPoista
  7. tykkäilen tosta teidän banneristaaaa (---:

    VastaaPoista
  8. josefina - Kiittii paljo ! :----)

    VastaaPoista

After all, life is too short to be anything else than happy