lauantai 8. toukokuuta 2010

You steal away the rain and just like that


Whaaat mun koura vikas kuvas :----------------------D Ihaku soittaisin ilmakitaraa.

H: Mooi puppelinuppelit! Mun piti eilen jo tulla heittämään parit kuvat tänne, mut en sitte pelin jälkeen enää jaksanukkaa. Tänää oltii kattoos kavereitte tanssiesityst ja mäkkeilees (jei pitkäst aikaa! ♥ oli jopa viikon tauko..). Sää oli ihan hirvee koko illan ja oltii iha uitettui rottii, mut noh ei se mitaaaan! Oli ihan hubaa.

Ja siel niitten tanssiesityksii katelles tuli kyl tosi kankee olo :---D Ite vaa kökötti siel penkeil zillailees ku jotkut tanssii ku mitkäki makaroonit. No mut ehkä mä pysyttelen kankeen futaajaan ja kattelen ku muut vetää kunnon tanssiliikkeit (kelpaa mulle vallan hyvi :-D).

Mut nyt hei oikeesti jotai hyvii ideoi videopostauksee! Me ei Oonan kaa tunnuta saada sitä millää aikaseks ku ei oo mitääääään ideoit, paitsi no jotai perus et esitellää jotai tai kerrotaa kuulumisii. Et nyt niitä ideoita hei kehiin!

10 kommenttia:

  1. Huonepostaukset olis ihania <3
    Ja tykkään kyllä lukea aina päivittäiset kuulumisetkin :D
    -Mariella

    VastaaPoista
  2. Mariella - multa ei varmaan heru huonepostausta ku vasta ens syksynä koska mun seiniä ei vielä maalatakkaan ja vihaan mun huonetta noin miten se nyt on :---D ja oona on tehny aikasemmin jo huonepostauksen :-)

    VastaaPoista
  3. ähh! oon varmaan sanonu enneki kuinka söpöjä ootte! ja taas mulle tuli hymy suuhun ku luin tätä postausta :--) jatkakaa samaan malliin! <3

    VastaaPoista
  4. oioi ihanan pitteit valosii kuvii tulee ihan kesä mielee, ois kiva nähä jonkilainen vaatepostaus :-)?

    VastaaPoista
  5. Ninnisi - hihii vooi kiitos, mul tuli hymy suuhun ku luin ton sun kommenttis! yritetään jatkaa samaa mallii :--)

    Anonyymi - hihiii :-) ja joo vois jonkunnäköstä toteutellakki!

    VastaaPoista
  6. öö herranjestas toi alhaalt päin neljäs kuva! oikeeesti mun koneel on ihan samanlain kuva minusta. siis se on IHAN samanlain paitsi tausta erilain! =O aluks katoinki et mistä oot saanu sen mun kuvan ja siis nii siis mul on siin toi sama paitaki ja just tollee hiuksii "revin" siin. =D mul ei kyl tosin oo noit kourui. =DD

    VastaaPoista
  7. emma - hahaa no johan nyt on margginat ja maggarakauppias! samixxiiiii ;--)

    VastaaPoista
  8. haha vähänkö söppänät sukat :----D

    VastaaPoista
  9. mistä noi sukkikset on ? siis noi neliöruudulliset vaai mitkä! etin tollasia mahd halval mut ei oikee löytyile, törkee ihanat

    VastaaPoista
  10. josefina - heheez :-D

    MERICAE - ää nyt tuli kyl pien oikosulku, en oo ihan varma oliko h&m vai seppälän mut seppälä se kyl kai oli! :-)

    VastaaPoista

After all, life is too short to be anything else than happy