tiistai 4. toukokuuta 2010

I throw my cares up in the air


H: Mauu kattokaa noit mun pikkuveikan tekemii suklaamunkkei! Vähän oli namei, vaikkei ihan silt välttämät näytäkkää :-D Ja nyt huono uutinen: mun skoba on taas korjauksessa, mut hyvä uutinen: mulle ostetaa uus. Kjähähää toi hyvä uutinen peittoaa ton huonon iha 100-0. En nyt mitään skoba-kollaaseja ala ehkä kuitenka tänne väsäämään, mut yks kriteeri minkälaisen oisin halunnu ois ollu et se ois ollu pinksu (tai ees joku muu söpsykkä väri).. Noh mut pinksuu en tuu ikinä saamaan ni iskä nyt aatteli et jos vaiks speedfight 3:nen sit hommattais, punasena. Lol mitä tylsyysvärejä, kaikis menopeleis pitäis olla enemmä värivaihtoehtoi! Ja ku isukki ei oikee lämpee mun maalailu ehotuksille.. Mut noh en valita, oon iha tyytyväine :-)

Muhun on nyt iskeny joku iha ihmeelline postausintoilu! Nytki tekis miel tehä heti perää toinen, mut noh ehkä mä viel palailen illemmal ellei Oonalla oo mitään ja jos jakselen sitte enää. Nyt jatkan mun vanhojen galleria pvkirja merkintöjen lukemista ja nauramist, iha hömppii :-D

16 kommenttia:

  1. Ihania noi munkit! :D
    Mäki olisin halunnu sillon pinkin skobon mut ei ollu missää, olis ollu joku helkama mut ne on kuulemma ihan kakkoja :>

    VastaaPoista
  2. NAMMMMMMMMM *_____*
    hemmettiii noi munkit.................

    VastaaPoista
  3. näin täs joku pv pinkin vespan :OOO
    varmaa maalattu....♥

    VastaaPoista
  4. moi! mikäs on nickis irc-gallerias? ps. ihana blogi ja kiva ku postailette niiin usein nykyään! :)

    VastaaPoista
  5. toi ylin kuva vasemmalla on ihana! ja noi muutki mut toi specially :D ja oivoi hieman olis ihana pinkki skootteri!=) mulla on keltanen ja siinä on kivoja isoja tyttömäisiä kukkatarroja hihhi :)

    VastaaPoista
  6. eikäää, tuliko mulle ees himo noihi suklaamunkkeihin? :D pinkki skoba ois kyllä jotain tuhosuloista~

    VastaaPoista
  7. Ninnisi - hihi vooi nii! :-D noh mut ehkä me isoin ostetaa pinkit autot!

    Katjuli - suukkii munkit :--)

    Anonyymi - mäki oon joskus nähny pinkin vespan! tuitui!

    Anonyymi - hihi kiittiii :) ja h-eenna

    Josefin - hih! voooooi kuulostaa tosi ihanalt! oon kade kuules!

    VastaaPoista
  8. hanna - ähähäääh ;) nojepsis! oisin kyllä niin happy tyttö sen jälkee!

    VastaaPoista
  9. Hehee, miulla on vaaleenpunanen skoba ! :>

    VastaaPoista
  10. Ei ei, ei munkkeja!
    Pois :D

    VastaaPoista
  11. Katjuli - kyllä kyllä munkkeja!

    VastaaPoista
  12. mikä biisi toi on ku en millään löydä ;s :)?

    VastaaPoista
  13. Anonyymi - Colbie Caillat - I never told you :--)

    VastaaPoista

After all, life is too short to be anything else than happy