maanantai 31. toukokuuta 2010

Feels like tonight



O:
Heippa taas kaikki! Mun teki miel tulla postailemaa, koska ei ollu just nyt mitää tekemistä. Tänää oon ollu vaa koulussa ja juusoliinin kans. En ookkaa täällä ennen kertonu, että mä ja pari muutama muu tyttö järjestetää ysien muotinäytöstä! Ja oon niiiin onnellinen et saatii tänää se vihdoin ja viimein kasaa, JES. Toivottavast se nyt vaa sitte onnistuu ettei kukaa ala siin sähläämää (haha:-D). Huomenna mennää kaikkien ysien kans hesaa, mennää joihinki museoihin ja sit pariks tunniks keskustaa, eiköhän ihan kivaa tuu ku kivoi ihmisii on siel!



Mul on tosi hyvä fiilis ollu koko piävän. On ollu superhyvä ilma, koulussaki oli kivaa, kesäloma, koulut loppuu, mekko hommattu, oon kuvaillu ja kaikkee hihii. Okei täst tuli nyt ihan fiilistely-postaus mut ei se mitää :--D voisin nyt lopettaa kirjottamisen ennenku villiinnyn ihan, haha heippaa parhaat ! ♥

8 kommenttia:

  1. ihana ku oot nui ilonen ja hyväntuulinen! :-) saa ittesäki pirteeks;)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi - Voi kiitti, kiva kuulla :---) on vaa nyt jotenki tosi kiwa olo

    VastaaPoista
  3. Hei kivatsu toi keskimmäin kuva!

    VastaaPoista
  4. sä oot niiiin söpö ku hymyilet tolleen söpösti ja silmät näyttää kivoilta! aaaw :)

    VastaaPoista
  5. Josefin - Hihiiii voi kiittti ! :--)

    VastaaPoista
  6. Kuka tää juuso on ? (( ;

    VastaaPoista
  7. Anoyymi - Haha se on juuso :--D

    VastaaPoista

After all, life is too short to be anything else than happy