sunnuntai 16. toukokuuta 2010

Joskin mä en kato tota meininkii enää minuuttiikaan, sul aikaa on 55 sekunttii


H: Mauuuu moikka pupsut! Oona on jo suomessa uui jes! Eli saatte nyt joku päivä täs Oonalt varmaa aikamoisen kuvapläjäyksen ja kuvii ostoksist ku neiti on kuulemma tuhlaillu ihan kivast ;-) Mut joo tänää oli käyski öö neljättä päivää putkee ja pelattii poitsujen kaa biitsii ja nää vesihirmut ui ihan innoissaa siel jorpakos, voi niit pentui ♥ Mut huome sit taas kouluu, eiiih, mut koulun jälkee sit meibi tsillailee johkuu jeeej!

Nois kuvis näkyy nyt sit niit mun leikkelemii farkkui eli nykysii shortsei, tänää tai huome ne pitäis viel ommella niist lahkeist!

Ps. haha mun pää vikas kuvas, mikä pallopää.....

13 kommenttia:

  1. mistä tuo vihreee paita on? ja kivoi kuvii taas :)

    VastaaPoista
  2. Hushaa ihanii kuvii. ps. kommasin sinne mis se petolintu piirrettyyn palloon. Ootte tommosii samis virnistelijöit Aatun kaa =))

    VastaaPoista
  3. IHANA TUO VIIMENEN KUVA :):):))::)):

    VastaaPoista
  4. hienoi kuvii(: söpskät shortsit

    VastaaPoista
  5. Anonyymi - Jim&Jill:ist :-)

    Katjuli - Hihii ja aa okeiJ! :):)

    Roosa - No aika masi-kuva kyl....... mut tackadee!

    iina - Hihih :--)

    VastaaPoista
  6. tota ku oon lukenu tätä ihan tosi pitkää mut en oo vielkää tajunnu et mis te asutte :D ette ainakaa helsingiss ? :) ja ihanii kuvii ! :)

    VastaaPoista
  7. däriä - kouvolassa asutaaaan ja kiitti! :--)

    VastaaPoista
  8. hyi hele mitkä varpaat

    VastaaPoista
  9. Ninnisi - :---)

    Anonyymi - iskit arkaa paikkaa, mun varpaat....

    VastaaPoista
  10. Sulosii kuvii. Olis tosi kiva jos te laittaisitte biisii laittaessa siihen sen biisin nimen ja esittäjänkin. Jos löytyy jotain kivoja uutuuksia, niin helpottais ettimistä huomattavasti. :D

    VastaaPoista
  11. mä oon tos yhes kuvas ehkä! istun tuol laituril, ainakin oletan koska olin eilen samaa aikaa teijän kans käyskil!! :----)

    VastaaPoista
  12. Anonyymi - aivan joo oon aatellukki tota ku pari kertaa noit biisei on kyselty et pitää laittaa mut aina tuppaa unohtuu :--D mut joo rupeen laittamaa sen biisin aina siihen :-)

    Jossutin - aijjjaaa! :--D mä kyl katoin et ketäs tyttöi siel istuu mut näkö on nii superhuono ni en nähny et ketä ni en erottanu......

    VastaaPoista

After all, life is too short to be anything else than happy