maanantai 3. toukokuuta 2010

And darling, darling stand by me

O: Ollaapas nyt hennankans alettu postailemaan useesti ! No ehkä se on vaa hyvä juttu. Oon myös huomannu että nykyää täällä ei oikee kukaa kommentoi, okei no ei se bloggailussa ookkaa se tärkein asia, mutta tottakai se lisää postailu intoa, mut no se siintä. Tänää mä en ollu koulussa, koska mulla oli hirveen paha olo aamulla. Mut sitte lähinki illalla vielä ulos kavereittenkans, ja kivaa oli ! Ja tänää oli pitkäst aikaa super ihana ilma, ja sit innostuin taas kuvailemaa takapihalla mun siskoa ja omaa päätä (vaihteeks). Mut nyt mä meen syömää iltapalaa, moikka puput ! ♥

11 kommenttia:

  1. Hei mulla on välillä kans sama tunne et kommentointi on lukijoilla vähentynyt D: En kyl sano et kommentoisin ite kiitettävästi mut kommentoin aina ku kerron jotain ::--D as you might see. nii ja sitä kans et teiän postaukset on aina sellasii mitä en jätä lukematta vaik ois kiire ja lukisin vaa jotkut uudet :3 pus

    VastaaPoista
  2. hei tiiätsä, et mistä saa tollasii aurinkolasei (mitkä on tossa vikassa kuvassa) missä on tollaset "peililinssit" :)

    VastaaPoista
  3. aaa oot niin ihanan PIRTSAKKA (huh en ikinä käytä tuollasta sanaa :D) ja mulla on soinu tuo DARLING DARLING STAAAAAND BY ME OOOO OOO STAAAAND BY ME koko illan päässä :---D

    VastaaPoista
  4. Oonasi.blogspot - Nii must tuntuu, ja kyl sen vähä huomaa ku kattoo et ennen joku 15 kommentii, nyt 5 :--D mut eihän se tärkein juttu tässä oo ! Kiitti ihanasta kommentistaaaaaa ! :--) ♥

    Rita - öö ei mitää hajua, koska mä sain noi mun kaverilta, ja se oli ostanut noi espanjasta. Mut veikkaisin että kesällä tommossia tulee tyylii ninjaa tai jonnekki :-)

    VastaaPoista
  5. Roosa - Iiiiii, voi ihanaaa ku ootte piristäviä tekin ! :--D ♥ Joo, mullaki on soinnu se iiiiiiiihan koko illan päässä, huhu!

    VastaaPoista
  6. aaah ihania kuvia oh fuck lueskelin tätä illalla vähäsen aikaa ja tajusin että täähän on tosi hyvä blogi ku silloku rupesin lukemaan tätä niin en oo lueskellu ees paljoo näitä postauksia ja silleen mut tajusin että tää on aivan mahtava blogi! :)

    VastaaPoista
  7. Mustaki tuntuu välillä sillai et "jaa kiinnostaakohan ketään ku kukaan ei kommentoi" mut sit aattelin et enhän mä niitten lukijoitten takii kirjota vaan itteni. Sit aina ku selitän mun kavereille jotain niin ne aina vastaa "joo tiän, luin sun blogista" et kyll mä tien et sitä joku lukee et mulle ne kommat ei oo sillai mitenkää tärkeitä, onhan ne kivoja mut :--D
    haleja sulle oot niin reipas ja ihana <3

    VastaaPoista
  8. M I L A - hih, voi kiitos, olipa superihana kommentti ! Kiva että tykkäät !

    Ninnisi - Nii, mä mietinn kans että ei se todellakaan oo se tärkein juttu. Kiitti sulle <3 Kiva kommenttä tääkii !

    VastaaPoista
  9. Ihanii saippuakupla kuvii! ((-:

    VastaaPoista
  10. Ansujjei - Voi kiitti !

    M I L A - :--)

    VastaaPoista

After all, life is too short to be anything else than happy