tiistai 8. kesäkuuta 2010

Toivon ettei niin tuu tapahtuu, ettei kukaan meijän välii koskaan tuu

O: Heipsan taaaaaaaaaas! Tänää ja eilen ollaaa oltu vaa valkoslammella ja uiskenteltu sielä. On ollu kyl ihan kivaaki, ja aurinkoki paistellu. Pikkuhiljaa alkaa tuntuu enemmin kesälomalta. Tänää oon ottanu kuvii ihan älyttömästi poitsuista, et älkää ihmetelkö miks mun naamaa ei kauheesti kuvissa näy :--D koska mulla se kamera useimmiten on kädessä, eikä noilla. Mut ei mulla kauheesti muuta, kuviiiiiiiin siis! Heippa kaikillle ja öitääää


ps. lagaileeks muillakii tinypic? Mulla menee koht totaallisesti hermot siihen :--D mur

11 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. mulla lagaili tossa joku aika sitten tinypic ja ei kestänyt kauankaan niin vaihdoin flickrille :)

    VastaaPoista
  3. wow toi on siisti kuva toi toiseksviimenen!

    VastaaPoista
  4. Rita - Aaaa,no meki ollaa mietitty et vaihettais ehkä siihen, tai johkii muuhun =)

    Josefin - Kiiddii paljon! :-)

    VastaaPoista
  5. krrr heittäkäähän tänne pari sikäläistä poikaa, tuitui

    VastaaPoista
  6. Hei miten saat noi tekstit menemään suoraan kuvien alle ? Kun mulla ne menee aina jonnekkii reunaa ihan päivn persettä.

    Toi tokavika kuva on tosi söpsö, toi vesi näyttää ihanalta. 8)

    VastaaPoista
  7. salla - Hmmmm mä en tiiä ;o Mulla noi menee automaattisesti aina tollee, riippuukohan se jotenki blogimallista tai jotain? Kiitti! :--)

    VastaaPoista
  8. vähä kivoja kuvia! :)
    mulla ainaki kestää aina joku 10 minuuttia ennenku noi kaikki kuvat näkyy. Ja mulla on ihan uus tietokone ja hyvä nettinopeus nii ei se siitä voi olla kii ku ei kenenkää muiden blogeis kestä noin kauaa :( suosittelen et käytätte jotain muuta ohjelmaa jolla laitatte ne tänne :--D

    VastaaPoista
  9. vähänkö mä katoin et toi eka kuva on jostai lehest otettu ! :D mä tykkään iha sikan teijän kuvist ja tollasest rennost elämän tyylist (:

    VastaaPoista
  10. Ninnisi - Kiitti! Aijjaaa ;o okei no kyl meinailtii et vaihtettais johkii muuhun koska menee varmaa10 min ku se lataa noita kuvia tänne :--D ja muutenki nykyää se on ihan jumittava ym.

    däriä - Hihi kiitti :--)!

    VastaaPoista

After all, life is too short to be anything else than happy