torstai 17. kesäkuuta 2010

Feel my heartbeat

O: Heipsan kaikki ihanuudet! Sain pari päivää sitte tietää että mä pääsin opiskelemaa kouvolaa parturi-kampaaajaks, oon niin onnellinen et pääsin sinne, oon oikeest halunnu mun koko elämäni tehä sitä yökseni yms. Ja luokalla vielä pari kaveriaki ja muita ihan kivojaki ihmisiä keitä tiiän! Sain eilen myös uuen läppärin ja siintäki oon iloin koska nyt kaikki mun kuvat ja muut jutut voi olla täällä eikä tarvii montaa konetta käyttää eri tarkotuksii. Tänää oon ollu aika paljon kotona, ihan vaa pari tuntii kavereittenkans. Mut ei mulla muuta siispä kuviin, adioos!

10 kommenttia:

  1. onnee tosta opiskelupaikasta! :)

    VastaaPoista
  2. oi onnee! ihana kuulla et pääsee tekee sitä mitä on aina halunnu =) määki pääsin merkonomiks ja sitä kautta sit unelma-ammattii , jeiiii ==)

    VastaaPoista
  3. missä sun housut on

    VastaaPoista
  4. pipsa - Kiittti! :--) onnee sullekki paljoonn =)

    Anonyymi - itseasiassa jalassa :--D näyttää ihan ettei oo housui, tiiän. Mut mul on tregginssit semmoset vaaleet ni näyttää vaa etttei ois

    VastaaPoista
  5. onnee! ja hei luoja sulla on pitkät jalat !

    VastaaPoista
  6. julia - KiittI! Jeep nii on, vihaan niitä :-D

    VastaaPoista
  7. Onneaa ! ps. olet nätti (=

    VastaaPoista
  8. Oot oona tosi nätti ja henna myös! Tehkäö jonkun lainen videopostaus ihan vaikka semmonen et juttelette siinä niitänäitä. (sori jos kaikki on sanonu jo tosta, mut sanoimpahan vielä kerran:--DDD)

    VastaaPoista
  9. Anonyymi - Kiiitos paljon ! :-)

    moi - joo videopostausta ollaa kehittelees just ;-) Ja kiitos!

    VastaaPoista

After all, life is too short to be anything else than happy