maanantai 7. kesäkuuta 2010

It's summer time!


O:
Nyt sitte se kesäloma alko virallisesti, jeeee! Mulla on ollu ihan unelma aamu, oon yksin kotona ja kuuntelen musiikkia, postailen ,oon syöny ja kuvaillu. Ainii mun pitiki sanoo, että henna on sotkamossa nyt, elikkä ei sen takia ole postaillu, se tulee takas torstaina. Eilen me mentii valkoslammelle mopoilla, oli kivaa ajaa mettäpolkuu :--D arvatkaa vaa meinasinko kaatuu sata kertaa. Sitte paistettii siel vaahtokarkkei ja makkaraa ja muutenvaa vietettii iltaa, kivaa oli. Paitsi et hytykät söi :--( (siis hyttyset) mut ei mulla muuta, siispä kuviiii!


(haha toi aatun sanomalehtisikari :--D)

17 kommenttia:

  1. oiii sun hiukset on ihanat!=)

    VastaaPoista
  2. oot älyttömän kaunis ! ja teillä on tosi ihana blogi :-)

    VastaaPoista
  3. Voi apua, oon luullu ihan alusta asti että sinä ja Henna ootte siskoksia jotka kirjottaa niinku ''samasta'' elämästä ja oon ihmetellykki että mitää? ja että ootte noin hyvissä väleissä ku perustitte vielä yhes blogin mut nyt mulle valkeni että ootteki kavereita ettekä siskoksia. Ja aattelinki vähä ku hehkutit että meette perheen kans Lontooseen niin miks Henna ei niinku hehkuttanu tota että on kivaa lähteä ja tehny postauksia , mä arvasin että siinä oli jotaki häikkää, haha :D nojoo mutta nyt mulle valkeni että ootteki kavereita !

    VastaaPoista
  4. ihania kuvia! :) haha nauroin tolle sanomalehtisikarille : DD

    VastaaPoista
  5. voi luoja noita sun hiuksia! aivan ihanat ja ihanan väriset :)

    VastaaPoista
  6. ootsä värjänny hiuksia??

    VastaaPoista
  7. noi sun hiukset on niin kivat. :--( miten voi olla noi tuuheet, reilu peli!
    oivoi nyt voisin tahtoo grillaa vaahtokarkkeja. (':

    VastaaPoista
  8. Laura - Hih voi kiitti!

    Anonyymi - Hahah aijjaa :---D ei me siskoksia olla, ollaa vaaaa kavereita. hyvä et valkeni :-D

    Ninnisi - Kiitti, joo pojat teki keksintöi :---D

    Roosa - hih kiidi

    Anonyymi - Joo vaaleemmiks

    lopez - Kiitti! :-)

    laura - Kiittti! Hihi mee vaa grillailee ;)

    VastaaPoista
  9. kävitkö ihan kampaajalla? laittoiko koko päähän väriä vai miten.. :-)

    VastaaPoista
  10. Anonyymi - Mun äiti on parturikampaaja, se värjäili mun hiukset kotona :-) Ensin se otti värinpoiston, ja sitte värjäs semmosella vaaleella värillä, mikä taittaa keltasuutta

    VastaaPoista
  11. heeeei! huomasin tossa äsken fb:stä että tunnet mia erissalon, mistä tunnet sen? se on nimittäi mun kaveri täältpäin ja oltiin joku puoltoist vuotta sitten tosi hyviä ystäviää ja hengailtiin aina yhessä, nykyää vaa saatetaa nähä joskus ja moikata, pisti vaa silmään!

    VastaaPoista
  12. ahahahaa toi "sigge" kuva =DDd oisit nyt ees ottanu siel päättäreis siit vanilja sikarist kuvan ;) t.aatu =D

    VastaaPoista
  13. MERICAE - haha aijjaaa :--D joo, siis joskus aikoi sitte oltii parempia kavereita, alettii vaa jutella koneella ymym, mut ei me siis sillee mitenkä hirmusen hyviä kavereita oltu. Tyylii vuos sitte=)

    Anonyymi - Haahaa :--D niii, no ei ollu kamsuu;)

    VastaaPoista
  14. haha toi juuson kuva ::DD

    VastaaPoista
  15. ella - hheeheh, jeep. Juusoliini surulliseen ku tikkaritaittu :-(

    VastaaPoista

After all, life is too short to be anything else than happy