torstai 24. kesäkuuta 2010

Our hands rest together like pieces of paper


Ellie Goulding - The end
H: Terppa heippa moikka! Today on ollu tosi muksa päivä Aatsan kaa ja aurinko on paistanu pitkästä aikaa tännekki risukasaan (=valkeala..). Tält päivältä ei oo kuvia muita ku mun ja Aatun pelleilykuvii mun kännykäs, haha järkyttyisitte niist :-D:-D No oke ette ehkä, ootte varmaa aika karskei mimmei ja poitsui ja kestätte järkyttävät ilmeet.

Ja arvatkaa kuinka kova pyöräilyhimo mulla on! Oon pyöräilly ties koska milloin ja nyt tekee hirveesti mieli kaivaa pyörä tallista ulos ja lähtä kruisailemaan. Pääsisin sillä varmaa kovempaa ku mun skoballa.. No okeiokei ei mun kunto niin hyväs kunnos oo. Mut tänää sain onneks suostuteltuu ainaki Oskun ja Aatun lähtemää ens viikol pyöräilemää hyvällä säällä, en jaksais oottaa! :-D
ps. haluuks joku selventää mulle sanonnan 'ota neuvosta vaari'? En tajuu ton pointtii :-D:-D Vaari?

8 kommenttia:

  1. vähä hieno toi kuva sielt emman mökil siit taivaast =o ps. tosi miehekäs toi kukka minkä laitoit mulle.... =D

    VastaaPoista
  2. Anonyymiaatsa - hehez ;p onhan se..........

    VastaaPoista
  3. :-D Mä en tiiä mut luulen et se on Ota neuvosta vaarin? :-D En kyl tiiä mut eiks se olis nii järkevämpi haha en kyl tiiä mut ihanii kuvii♥

    VastaaPoista
  4. hui kui makee toi taivas tossa yhessä kuvassa. :o onko noita värejä muokattu vai onko iha oikeesti ollu tollane?

    VastaaPoista
  5. mun mielestä se on ota neuvosta vaarin mut mitäköhän se sitte tarkottaa, sitä en tiä :D ihania kuvia ja nyt tekee mieli tomaattileipiä!

    VastaaPoista
  6. emmi - aa aivan niimpä joo! :-D tollei se varmaa onki. ja kiitoksii!

    laura - ei ne värit iha noin kirkkaat ollu, mut melkeinpä joo! :-) eli muokattu on vähäsen

    Josefin - haha nii :-D:-D iha outoi sanontoi. munki tekis kieltämät nyt miel...

    VastaaPoista
  7. ooi, ihania kuvia :--) mistä toi upee vaaleensininen ruutupaita joka on... hennalla?

    VastaaPoista
  8. Anonyymi - kiittii! joo mullahan se eli hennal ja h&m :-)

    VastaaPoista

After all, life is too short to be anything else than happy