sunnuntai 13. kesäkuuta 2010

I need you like water, like breath, like the rain

O: Heipsan kaikki! Mä päivittelen tääl keskellä yötä, haha. Tänää on ollu varsin mukava päivä, oon katellu leffoi poitsujen kans ja kattonu futistaki ( haha ylläri ku poika valta ) vaikkei itteää hirveesti futis kiinnosta :--D Mut kivaa on ollu, vaikkaki toi sade ja tuuli vähä latistaaki tunnelmaa. Tänää myös sain tietää yhen superhyvän jutun, mut siintä ei sitte vielä sen enempää! Aattelin tehä tämmösen postauksen, missä ihan sekasin parit kuvat mitä oon kuvaillu tässä lähiaikoina, ei mulla muuta moidoooo ja öitä ♥

6 kommenttia:

  1. pojat sitä pojat tätä. eihän täsä blogissa enää muusta puhutakaan. no seurusteletkos siä?

    VastaaPoista
  2. tohon yhteen anonyymiin: jos sattuu olemaan useempi poika kaverina joitten kanssa viettää aikaa niin kai sitä juttua niistäkin tulee? :--DD

    VastaaPoista
  3. tsena - Kiitos.

    Anonyymi - Hahah :--D mitäs sitte jos mulla on paljo poikapuolisia kavereita? Ja itseasiasssa joo.

    mmeempa - Niiiiiimpä, jos täää blogi kuiteki ketoo meijän elämästä ym :--D ni kai saa kirjottaakki=)

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia <3 ja mitä kameraa käytät kun kuvat aina niin tarkkoja ? o.o

    VastaaPoista
  5. Mariella - Kiiitti! :-) käytän canonin supervanhaa malliii vissii EOS 350D, mut mulla on ostettu siihen makro-objektiiivi, ja se on aika hyvä :--)

    VastaaPoista

After all, life is too short to be anything else than happy