torstai 1. huhtikuuta 2010

Tell me what I wanna hear, tell me u love me

Jeeeeeeesh ihanaa ku se äikän työ ja bilsan koe on nyt ohi! Toivottavast molemmat meni hyvin ja saan hyvän numeron. Tänää ajoin ekaa kertaa tänä vuonna skopedilla ja oli hurrrrjan kivaa! Viiletettii vaa porukal Kouvolaa ja syötii siel ja tsillailtii ja sit tultii tänne kotia päin ja kurvailtii täälläki sitte letkassa. Oivoih, naurattaa ajatus ittestäni viilettääs pitkin teitä :-----D Muistuu yks viime kesän viiletys-kuva mieleen..... Ja eilen ku olin myrtsi ja suuttunu äipälle, ni tui sitä ku se kävi kaupassa ja toi mulle ylläriin ton mavalan lakan, ton superältzipältzi-parhaan rasvan ja leffan mulle ja sille yhteiseks et pidettäis tyttöjenilta joku ilta taas kahestaa :-) ♥
Pakko tehdä täälläki viel erikoismaininta vaik oon puhunu täst rasvast ehkä jokaselle vastaantulijalle; tää on maailman parasta rasvaa mun nassulle! Ainoo mikä saa mun kuivan ihon pysymää kuivattomaan (voiks sen sanoo tollee :--D)Ps. Ja mikäs ruokapostaus tää nyt oli olevinaan :-D

♥henna

14 kommenttia:

  1. Mistä tota rasvaa saa?

    VastaaPoista
  2. Tää blogi on ihana ♥ (:

    VastaaPoista
  3. Voii ihana toi äippäjuttu :') ♥ Ja uu pitäiskö testaa tota rasvaa, mun naama on niin kuivis aina! Nyt oon vaan lätränny oliiviöljyllä, hahhah no on sekin ihan jeess

    Noora

    VastaaPoista
  4. nams toi kaaaaakaoooo ♥

    VastaaPoista
  5. Ompa teille tullu paljo lukijoita niinku jos sitä aattelee minkä verra teil on ollu tää blogi pystyssssä:)

    VastaaPoista
  6. Anonyymi - apteekista saa!

    Iida - vooi kiitos! <3

    Noora - hihi niii :--) ja kandee koittaa! toi on oikeesti ihan hirmu hyvää ja oon yrittäny ettii tyylii koko tän 15 vuoden ajan minkä oon ollu hengis ni sopivaa rasvaa mun nassulle (kirjotin eka et sopivaa nassuu mun rasvalle :D:D:Dd) ja toi pelasti mut ♥

    Anonyymi - hihi :-)

    Anonyymi - nojeep! ollaa oonan kaa ihmetelty et mist niit oikee aina pölllähtää :--D

    VastaaPoista
  7. ÄÄÄ ootan niin niin niin paljon sydän pampattaen et saan se kortin jo et voi ajaa (kerranki laillisesti) !! toi kuulosti vaan niin ihanalta etten pysy aloillani :--D

    VastaaPoista
  8. Oonasi.blogspot - :--D haha no se tosiaaa on nii vapauttavatunne, ihanku heräis jostain talviunesta ku ajaa ekan kerran kevääl!

    VastaaPoista
  9. miks ihmeessä vääntelet sun naamaa nuissa kuvissa tolleen? :--------D

    VastaaPoista
  10. Anonyymi - täh :------------D voitko valasta vähän et miten vääntelen? ja eihän täs postauksessa oo ku yks kuva musta

    VastaaPoista
  11. en mä tiedä onko sun perusilme sit vaa tollanen hassu =D siis tossa kuvassa mikä tässä postauksessa on nii sun suu on tollee hassusti, samoin sun edellisen postauksen kuvissa nassu vääntyny jotenki ihmeellisiin ilmeisiin :-------D ei kai siinä mitään, persoonallistahan se vain on... :----D

    VastaaPoista
  12. Anonyymi - Aijjaa no siis tykkään vissii vaa väännellä mjn naaamaa :---D

    VastaaPoista
  13. haha ihana postaus taas xd jotenkin repesin noille naaman'vääntelyjutuille' xdd hihee meikäkin aina vääntelee kaikissa kuvissa naamaansa (en tarkota että sä vääntelisit), mutta en osaa olla kuvatessa naama peruslukemilla

    VastaaPoista
  14. kartsu - hah kiitti :-D nojoo mul vähä sama et en osaa kuvates olla aina naama peruslukemil ja ku silloi tuntuu silt usei et tulee iha passikuva-kuva :---D näkisittepä vaa mitä kuvii meijä koneen uumenist löytyy............

    VastaaPoista

After all, life is too short to be anything else than happy