keskiviikko 21. huhtikuuta 2010

She's like a star

Heipsan kaikki ihanat ! Oon nyt täs parin päivän sisällä vaa hengaillu kavereittenkans ulkona, ajellu skootterilla, syöny, kuvaillu älyttömän paljo ja tehny koulujuttujaki vähäsen. Onneks niitäkä ei oo nyt enää niin paljon, paitsi matikan valtakunnalliset perjantaina. No ne on toivottavasti sitte helpot ! Mä oon nytte ollu täs pari päivää vähän allllllllllapäin, tietyn syyn takia. Mut ei se mitää, eiköhän tääkii sitte tästä mee jossain vaiheessa ohi i hope so. Tänää mä olin skootterilla kouvolassa parin kaverinkans, ja oli tosi kivaa ! Oltii syömässä caminitossa jätskiä ja pongailees kesäks rippimekkoja niille mun kavereille. Mut nyt mä riennän suihkuu ja lakkailemaa kynsiä, jotenka heippa !

♥oona

15 kommenttia:

  1. ihana toi tennari ja "parkour" kuva :) <3

    VastaaPoista
  2. ompa ihania kuvia. MILLOIN VIDEOPOsTAUS

    VastaaPoista
  3. Anonyymi - Kiitti ! Haha en tiiä :-d ehkä lähipäiviin

    VastaaPoista
  4. Jälleen iahnia kuvia ja taitava kuvaaja :)

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia, oot tosi nätti (:

    VastaaPoista
  6. Runotyttö - Voi kiitti ! :-)

    johanna - kitti paljon. Must vähän tylsä ja sekava postaus, mut ei se mitää :--D

    VastaaPoista
  7. nätti :> mil luokalla olet :))

    VastaaPoista
  8. Maarit - Kiitti ! Mä oon ysillä :-) Nii on hennakii

    VastaaPoista
  9. joooooooooo mistä tollasia poikia löytää jos saa kysyä :-------D täällä päin se ois sama ku ettis heinää neulasuovasta..... vai miten se meni :-D täällä on vaa ihme urpoja

    VastaaPoista
  10. heidi'a - haha :--D No ei täälläkään nyt NIIIN paljo tommossii poitsui oo, mut kyl niitä kuitenki löytyy, täältä syrjäseudulta valkealasta :-D Voih, tuut tänne vierailemaa ;-)

    VastaaPoista
  11. kivoi kuvii ja hieno toi kuva mis on aatza ja jesse. =D

    VastaaPoista
  12. heidi'a kirjoitti...

    joooooooooo mistä tollasia poikia löytää jos saa kysyä :-------D täällä päin se ois sama ku ettis heinää neulasuovasta..... vai miten se meni :-D täällä on vaa ihme urpoja < KERRO MUIKELO MULLEKKIN MISTÄ LÖYTÄÄ TOLLASII POITSUIII? -ppaavo

    VastaaPoista
  13. Anonyymi - Haha paavoooo :---DDd tuu tänne valkealaa ni löyät ;)

    VastaaPoista

After all, life is too short to be anything else than happy