torstai 8. huhtikuuta 2010

It's another day

Heipsan kaikkki ihanuudet ! Tänne kuuluilee ainekin hyvää mun osalta, on ollu ihan hirmusesti vaa koulujuttuja, enkä oo kerenny tehä mitää oikee. Joten sori tää blogihiljasuus :-( Tänää meillä oli enkun kokeet, enkä sen takia postaillukkaa eilen, koska luin, taino aineki yritin lukea. Kohta mä meenki taas sitte lukemaa huomisiin fysiikan juttuihin, kuka tajuu resistansseista tai muista fyysiikan jutuista yhtään mitää, en ainekaa mä ! Mut tossa äskeen kuvailin teille mun kaikki hupparit mitä omistan :-) Mut ei mulla muuta heippa ! ♥

1. Nikitan huppari, kaverit osti sen mulle synttärilahjaks 2. Niken verkkatakki/huppari
3. Poikaystävältä saatu huppari, volcom 4. H&M pinksu huppari

1. H&M perus musta huppari 2. Etniessin ruskee huppari
3. H&M miestenpuolelta ostettu harmaa huppari 4. Mun rakkaus ♥ Controllin neulehuppari !

1. Mun omatekemä huppari, ruskee ihan perus, mut pinkit resorit 2. H&M miestenpuoli
3. Micmackin hubbari, saatu toniltä 4. Ginan piiiitkä musta huppari

1. H&M miestenpuoli ( toi on niiiin vanha ) 2. H&M tummansininen huppari

Mitäs tykkäsitte noista, ja mitkä oli lemppareita ? :-) Mut nyt mä meen lueskelemaa sitä fysiikkaa, että mä pääsisin ees jotenkii läpi niistä huomisista kokeista. Heidoooooooooo puput ♥

ps. En tajuu mulla on 15 hupparii, mut nyt en keksi että mikä multa noista kollaaseista puuttuu koska niitä on tossa 14 :--D

♥oona

15 kommenttia:

  1. puuttuuko toi pinossa valkosen ja ruskeen hupparin välis oleva? tollanen khaki vai vai vai? mulla on ollu tollanen tummansininen H&Mn huppari kans :)

    VastaaPoista
  2. Tykkäsin eniten tosta nikitan hupparista koska mulla on samanlainen ;D no eikai en mä vaan siks mutta se on nii älyttömän hieno :--)

    VastaaPoista
  3. voi herranjestas, miten jollakin voi olla noin ihanii huppareita? :-D mä tykkäsin eniten tosta valkoisesta niken verkkatakista ja sitten tosta nikitan hupparista :)

    VastaaPoista
  4. puuttuuks valkone joka näkyy nois alemmis kuvis ? (: omg mikä mmäärä noita ! :D & rakastuin tohon sun controlin neulehuppariin ! (:

    VastaaPoista
  5. suosikki ehkä toi nikitan huppari tai sitten controlin. :-) sul on paaljon kivoja. :o

    VastaaPoista
  6. etniesin huppari näyttää tosi lämpöselt, ihana <3 tunnen suurta vihaa tot controllin hupparii kohtaa, koska mun piti saada se mut se jotenki jäi, mur! mut se on kans tooosi kiva :-) ja sitte toi eka nikitan huppari on ihana <3

    anni!

    VastaaPoista
  7. vooi, että ihanii huppareita ;) varsinki toi eka on aivaaan ihana, se nikitan huppari. miksei mulla oo noin ihanuuksii ?

    VastaaPoista
  8. tuo ctrl neulehuppari on ehkä ihanin! tahtoisin semmosen mustavalkosena, harmi vaan ku maksaa niin paljo :<

    VastaaPoista
  9. josefin - ööö ei se puutu, se on tos yhessä kuvas kyl :--)Aijjaa !

    ninnisi - hah :--D mäki tykkään siint älyttömäst !

    Rita - Haha kiitti D:D:dd emmä tiiä, ei must noi oo ees kauheen erikoisii sillee :--)

    -däriä - ei puutu, se on toi niken verkkatakki juttu :-) Thankks ! :-) Munki lemppareit ne melkeipä =)

    Anni - hihi se on lämmin <3 Siin on fliissi vuori, tai semmoin ! HeheZ vooii =( Mä sain sen joululahjaks ku oln kuolaillu niin kauan ja sit porukat oli kivoi ja osti :--)

    VastaaPoista
  10. laura - Kiitti :--) Munkii suosikkkei ne :-)

    jessicaa - hihihi, kiitti. Empä tiiä, eiku ostelee ;-)

    Roosa - Nii no hinta on kyllä ihan järkky :-D Silloinku ostin ni makso viel sen 109 ja ku noi porukat tilas sen mulle, ni huhu tyyrist. Mut nykyäähän tollasii myyää jimm&jillissä 90 eurol :-)

    Ansujjei - Kiitti!

    VastaaPoista
  11. Sul on kyllä kivoja huppareita, varsinki just toi ctrl:n ja sit toi volcomin minkä oot saanu poikaystävältäs! :)
    -sara

    VastaaPoista
  12. äly kivoja huppareita sulla! varsinki noi kaikki oikee värikkäät :p

    -m

    VastaaPoista

After all, life is too short to be anything else than happy