tiistai 13. huhtikuuta 2010

Cause there is no guarantee, that this life is easy

Voi ei, ollaapa oltu nyt hiljasii hennan kans täällä blogissa :--( Mut on niin hirmusest ollu vaa kaikkee, ja mullakii kaikkii juttuja mitkä on ehkä vähän tärkeempitäkin ku tämä. Mut kuitenkii, tässä mun parin päivän hiljasuuden aikana mä oon kerenny tehä vaikka mitä, olla maailman ihanimpien kavereittenkans, tutustunu uusii ihmisiikii tai ainekii paremmin, ollu poikaystävän kans, käyny syömässä ravintolassa, tehny koulujuttuja, kuvaillu ja fiilistelly myös aurinkoo ja kevättä ! Mut mulla on oikeestaa ollu ehkä enemminki huonoja päiviä ku hyviä, mut ei se mitää. Eiköhän hyviäki vielä tuu. Oon kuvaillu aika paljo tässä parin päivän aikana, jotenka tos nyt vähä tavallista enemmin kuvia, ei mulla sitte muuta, heippa ihanuudet! ♥

♥oona

17 kommenttia:

  1. ihanat keltaset arskat ! ja ihania kuvia taas :)

    VastaaPoista
  2. josefin - Hih kiitti ! :-) Sain ne ilmaseks mun kaverilta, tyksin itekkii =)

    VastaaPoista
  3. hui, just lauleskelin otsikon biisiä (se on btw cause) ja luin tätä postausta samalla! :OO

    VastaaPoista
  4. Siiri - Kiitti ! =)

    Oonasi-blogspot - Kiiittii ! :-)

    Anonyymi - ÖÖöö huui :--D ! oho niimpäs onki, wuups

    VastaaPoista
  5. ihanan kesäiset arskat (----:

    VastaaPoista
  6. oii ku ihania kuviaaa ! tulee itelle ihan tyhmä olo ku omat kuvat on tällähetkellä blogissa vähä nii ja näi....... mut söpö olet ♥

    VastaaPoista
  7. josefina - Hih kiitti :-)

    ida - heei, äläs nyt, sullahan on vallan mainio blogi ! ja kiitti paljon ♥

    VastaaPoista
  8. mistä noi liilat kengät on?

    VastaaPoista
  9. Anonyymi - Ne on jim&jillistä :-)

    VastaaPoista
  10. kivoi kuvia! ü mistä noi keltaset arskat on? iihanat! =)

    -moona

    VastaaPoista
  11. moona - Kiitti paljon ! Ne on kuulemma ostettu espanjasta, mä sain ne ilmaseks mun kaverilta just pari pv sitte :-)!

    VastaaPoista
  12. luin tosta ylempää, että sait noi keltaset arskat kaveriltas, nii muistakko millääään mistä se ne on ostanu? ne on nimittäin iiihanat♥

    VastaaPoista
  13. heidi'a - Jooo sain ne yheltä kaverilta, heidiltä ! :-D No se sano et oli ostanu ne espanjasta :-) En tiiä sitte sen tarkemmin että mistä =(

    VastaaPoista
  14. uu tykkäilen kyl näist kuvist VAIHTEEKS niin paljon :-)
    - iida

    VastaaPoista
  15. iida - Hihi kiitti ! :---) ♥

    VastaaPoista

After all, life is too short to be anything else than happy