sunnuntai 11. huhtikuuta 2010

i'm lovin' it

Heissun kaikki ! Eilen oli pitkäst aikaa tosi kiva päivä, oltii kavereittenkans meillä ja kouvolassaki pyörittii (taas mäkis :-D). Sitte anna ja karo jäiki meille yöks, ja muut lähti siinä ennen kahtatoista kotii päin. Ostin eilen ton yhen kynslakan mikä näkyy tossa vikassa kuvassa ton liilan, ei ollu muuten kallis koska noi oli tarjoukses kolme kahen hinnnalla ! Mua ärsyttää kyl koska luulin eilen et otin tosi paljo kuvii, et oisin voinu tehä oikee kuvapläjäys postauksen, mut sit huomasinki illalla ettei niitä kuvia tullukkaa nyt sitte niin paljon, no ei voi mitää. Mut ei mulla muuta asiaa sitte ollukkaa, heippa ihanuudet ! ♥

♥oona

18 kommenttia:

  1. milla- jeep ! Oon ihan koukus mäkkiruokaa :-D

    VastaaPoista
  2. iihana söpsöpöpsö toi toka kuva :3 hii mäggi

    VastaaPoista
  3. mun pitäis löytää kans itelle pinkkiä kynsilakkaa jostain :D

    VastaaPoista
  4. Oonasi-blogspot - Must se on aika järkky :--D mut piti änkee joku mun naamastaki kuva :-) namii mäkki

    Tytti - Hihi, no sitä löytyy ihan kaikkialt melkeimpä :-)

    VastaaPoista
  5. Oi, vähän ihanan sävynen toi liila kynsilakka ! :o

    VastaaPoista
  6. Sonja - :--) Mäki tykkään, tai noi kaikki oikeestaa on kivoi, mut eniten mä tykästyin tohon liilaa :-)

    VastaaPoista
  7. hei pakko kysyä,että miten olet kihartanut hiuksias? itse olen kokeillut suoristusraudalla mutta mulla ne ei kihartunu? miten se pitäisi oikein tehä? :D

    VastaaPoista
  8. Anonyymi - No siis mukka on vähä luonnostaa laineella hiukset, mut jos haluun kiharat, yleensä suoristan ensin, sitte laitan semmosta suora ainetta semmost lämpösuojaa, ja sitte kiharran joko suoristusraudalla tai sitte ihan semmosella kiharrinraudalla. Aineki se lämpösuoja pitää ne kiharat enemmin kasassa ja pysyy kauemmin. Kannattaa ehkä kysellä seuraavaks ku meet parturii ni sieltä vinkkei ;-)

    VastaaPoista
  9. kaks kolmen hinnalla :DD

    VastaaPoista
  10. noi rimmelin lakat on ihania! :)

    VastaaPoista
  11. Anonyymi - uups :--D

    Ninnisi - Nii on =)

    VastaaPoista
  12. ihania noi kynsilakat (;

    VastaaPoista
  13. just kiva toi liila kynsilakka! ja kivoi kuvii ::)

    VastaaPoista
  14. oi että tykkään tästää blogista!
    kivoja kuviakii (-:
    -meri

    VastaaPoista

After all, life is too short to be anything else than happy