lauantai 3. huhtikuuta 2010

Cause I'm not taking the easy way out

Mun piti julkasta tää kollaasi jo päivemmäl mut tuli kiire ja en kerinny. Haluisin noi kaikki tosta kollaasista ittelleni, mut kivillä maksaminen ei varmaan iha onnistu, höh. Ja tänää oli hirmu kiva päivä, olin aatsan kaa ja sillei. Nyt oon ihan uinu ja päässä ei vaihteeks liiku mitää kirjotettavan arvosta. Käyn hakees jotai muruaaaa rinnan alle ja pelailemaa jotai pelei pitkästä aikaa, facebookin superkoukuttavat pelit vapiskaa!

♥superväsyny hensu

10 kommenttia:

  1. Ihana toi eka neuletakki ja toi punanen collegejuttu;)

    VastaaPoista
  2. tyksin nois kaikist oikeestaa=)

    VastaaPoista
  3. miltä sivustolta noi vaatteeet on?

    VastaaPoista
  4. oivoi, mäkin voisin kelpuuttaa tommosia. (-:

    VastaaPoista
  5. Aa no ei mun käsiala siinä postauksessa oo mikää järin hieno :D Vino vaa. Oli tos yhes vaihees sellanen hyvin kallistunu oikeesee suuntaa. Mut joo teeppäs sieki kun muistat. Mä skannasin sen lähinnä siks ku en sais olla netissä niin se oli nopeampi ratkaisu =).

    VastaaPoista
  6. Anonyymi - hihiii :--)

    Ninnisi - :--) hih

    Anonyymi - ainiiiiiiiiiiii mun PITI laittaa se osote siihen! http://www.spanishmossvintage.com/ tuolta! :-)

    laura - hihi :)

    Katjuli - aaaa :-D kelmi oikEE!

    VastaaPoista
  7. Minkä ikäsii ootte ? (;

    VastaaPoista
  8. Anonyymi - noh mie täytän heinäkuus 16 ja oonu joskus talvel en nyt satu muistaa milloi =) eli -94 ollaa molemmat

    VastaaPoista

After all, life is too short to be anything else than happy