sunnuntai 29. elokuuta 2010

Nää rakkauslaulut on aina vähä niin ja näin

H: Hyihyihyi et on kylmä! Tulin tos pari tuntii sit jo kotii tuolt vesisateest ja kylmyydest ja oon vieläki jäässä vaik mulla on peitto ja kaikki :-D Oonks mä vaa niin lämpöhuuruis vieläki niist tän kesän superlämpimist päivist, et nää alle 20C:n lämpötilat tuntuu aiheuttavan jotai kylmä halvaantumisii... Äske yritin ettii netist takkii ja löysin vissii kaks iha kivaa mut kumpiki liian ohut tämmösille keleille ja suht kalliitki viel. Metsästys jatkuu xd

Äh ku tuntuu siltä et en oo tyytyväine mihinkää. Noi kuvat näyttää tosi tylsiltä ja huonolaatusilta ja mun tukka se vast murheen kryyni ja riisi onki. Meinas tulla tänää itku silmää ku ei miellyttäny hiukset ollenkaa ja oli paha olla ku tiesin et en tykkää. Voi näit typeryyksii. Ens viikolla kyl aattelin värjää hiukset et jos ees vähän lievittäis tätä tuskaa :-D Nyt meen nuksimaa ja toivottavast herään aamul 10cm pidempien hiuksien kaa.. Ai ei vai

3 kommenttia:

  1. naurattaa mun pää tos yhes kuvas ja aatun jalka :--D ja plah mäki haluun hiukset pitkiks! -oonu

    VastaaPoista
  2. kivannäköne toi 3. kuvan jätkä (: hehheh

    VastaaPoista
  3. oonu - :-D:-D haha muakii!

    h - hehez niihä se joonas on ;)

    VastaaPoista

After all, life is too short to be anything else than happy