sunnuntai 15. elokuuta 2010

my shoes

H: Viime yönä (huomaa kuvien laadusta että oli yö...) oli vähän tekemisen puutetta ja kuvasin mun kengät jotka tosin ei oo kauheen erikoisia ku suurin osa h&m:stä :-D Ennen en jaksanu yhtään miettiä kenkiä, vaan vaatteet oli niitäki tärkeemmät. Nykyää oon alkanu kiinnittämää huomiota enemmä kenkiiki vaikkei se vielä kauhean hyvin näy xd Yks syy mun vähäiseen kenkien osteluun on raha. Kengät maksaa ihan sikana jos niitä ei osta h&m:stä, alennuksista tai kirpparilta. Ainaki mun lompsan mielestä..
Dinsko (uudet!), Spiritstore (uudet!), H&M
H&M
Spiritstore
En muista, Heimosen kenkä
H&M, Dinsko (uudet!), H&M
H&M, H&M
Heimosen kenkä, en muista
H&M, H&M, H&M

Hyi yrjö tota kuvien laatua.... Mut palaillaan vielä ehkä illemmalla toisen postauksen kanssa!

7 kommenttia:

  1. hei tosi kivoja kenkiä! :)

    VastaaPoista
  2. Kivasti kenkiä, itteleni ei mee esim. H&M:n kengät jne, koska jalkani on liian "korkea" ja leveä jne. Joten ite pitää aina kahlaa SOKOS ja Aleksi 13 ja Stokka läpi ja ostaa sitten jotku 50€ kengät ku muut ei mee jalkaa :/

    VastaaPoista
  3. Rita - thaaanks!

    Anonyymi - voiei :-( mut no se hyvä puoli sulla on ainaki se ettei tuu ostettuu tuhansii h&m kangaskenkii jotka ei kestä ku pari viikkoo täysin ehjänä... :-D

    VastaaPoista
  4. Paljon noi ekat kukallisetkengät maksoi ? :)

    VastaaPoista
  5. ihanat noi kukalliset dinskosta! (-:
    mä oon kans ruvennu kiinnittää enemmän kenkiin huomioo ja ärsyttää kans ku niitä ei viittii mielinmäärin hamstrata kerralla. :-D

    VastaaPoista
  6. laura - thaaanks! jepz toi on tosi raastavaa......

    VastaaPoista

After all, life is too short to be anything else than happy