tiistai 17. elokuuta 2010

laukku laukku laukku

MicMac

H: Ai no hups, oon ottanu nää kuvat jo pari päivää sit mut oon unohtanu tulla postaamaa :-D Tää laukku löyty ihan vaa sattumalta ku en ollu ees kerinny ettiä tota silloin ja sit se vaa hyppäs mun silmille hehez. Mut toi on oikeesti ehkä paras laukku mikä mul on ollu koska tohon mahtuu iiiiihan kaikki mitä ikinä tarvinkaa!


Ja voiei ku koko ajan tekee miel postata kaikkee ku ideoita ihan sikanaa päässä! Mut sit ku nappaan kameran kätee ja alan ottamaa kuvia ni sit se innostus jotenki vähän laantuu koska mä niiiiiiiiin tarviin uuden obsun.... Oon ihan kyllästyny kuvailemaan tolla vakiolla koska se ei oo ees erityisen hyvä. Meinasin ostaa ehkä laajakuvan mut ihan jees säästää joku 500e, ainaki oon netistä kattonu ton hintasia. Tietääks kukaa et mistä sais halvalla laajakuva-objektiivei?

Alotin mäkki-lakonki vähintää kaheks viikoks et saisin ees vähän säästettyä, säälittävää...... xd

14 kommenttia:

  1. ostin just semmosen 55-250 mm teleobjektiivin ja tajusin et oisin mielummin halunnu sen laajakulma touhun vaikka ne onki kyll vähä kalliimpia mut sen arvosia ne on! :)

    VastaaPoista
  2. oii että ihana laukku just jotain tommosta oon itekki ettiny! :----)

    VastaaPoista
  3. Ninnisi - haha ounnouuuu. no mut voitha sä myyä sen telen ja säästää vähä lisää ja ostaa laajan! ;)

    bööö - hihiih!

    VastaaPoista
  4. ihana laukku :-) itekki kattelin tommosta mut en sit ostanukkaa :(

    VastaaPoista
  5. Samyangin 8mm f/3.5
    Peleng 8mm f3.5 Fisheye Lens

    tälläsii oon katellu, ja muistaakseni kummatkin alle 300e, laadusta en kyllä ihan varma ole vielä..

    VastaaPoista
  6. paljon toi laukku makso :)

    VastaaPoista
  7. Rita - ois kandenu ostaa! ;-)

    Anonyymi - okeiipz voisin katella minkä olonen toi onpi!

    Anonyymi - 40e :-)

    VastaaPoista
  8. mulla on laajakulma ja makso jonku 150-200 €? jos en nyt ihan hirveesti huijaa, ja oot tykänny! mut en nyt just muista mistä ostettiin.

    VastaaPoista
  9. Anonyymi - MITA noin halpa! :-O uijjui jos noin halvan näkisin ni se ois sit menooo!

    VastaaPoista
  10. tsekkaa huutonetist jos joku myy käytettyi xd

    VastaaPoista
  11. Anonyymi - noku en tiiä uskallanks huutonetist ku en osaa ollenka kuitenka käyttää sitä tai mitaaaa xd

    VastaaPoista
  12. Ite oon ajatellu ostaa ton samyang 8mm f/3.5 =) kuulemma iha hyvä ! tosin se on kyl fisu, mut se ei oo kyl niin "fisufisu" vaa semmonen laajakuvan ja fisun välimuoto, ainaki mun mielestä :D

    VastaaPoista

After all, life is too short to be anything else than happy