sunnuntai 24. tammikuuta 2010

You were my dream, my world

Haha, mä yritin täs aamul epätoivosest kuvailla mun huonetta, enkä oikee onnistunu siinä, ja se näkyy kyl noista kuvista :-D Mut oikeesti, huoneest on ihan älyvaikee ottaa hienoi ja kivoi kuvii ! Huonekuvien lisäks tos on pari kuvaa mun kalenterist, mihin liimailin pari päivää sitte vähä jotai kuvii mistä mä tykkäsin. :---) Meinasin jo unohtaa laittaa siin kuvii tänne. Mut hei mun pitää mennä tekee läksyi, et kerkeisin joskus tonillekkii :--) Että adiooooooooos kaikki !







♥Oona

8 kommenttia:

  1. ihana toi turkoosi tapetti ja muutenki kivan näköne huone sulla!(=

    VastaaPoista
  2. Ihana huone! :D Ja muuteki tosi kiva blogi sulla/ teillä :)

    VastaaPoista
  3. laura - Uuuu kiitos ! :-) Tykkään itekkii tosta tapetista hirmu paljon !

    VastaaPoista
  4. Piiu - Kiitos sullekkii tooooosi paljon, hyvä et tykkäät :--) !

    VastaaPoista
  5. Aivan ihana huone, värit ja kaikki, ihan perfekti :) oon kateellinen :(

    VastaaPoista
  6. pipsa - oooi kiitos ! :--) mä haluisin oikeestaa sinne viel kaikkee kivaa lisää :-D

    VastaaPoista
  7. IHANA huone ja ihana blogi! :)

    VastaaPoista
  8. rosa - oiijj kiitos ! :--) hihi

    VastaaPoista

After all, life is too short to be anything else than happy