keskiviikko 20. tammikuuta 2010

Fairy tales don't always have a happy ending, do they?

Oon ollu tänää ihan hirrrrrrrrrrmusen väsyny, enkä tänä iltanakaan pääse aikasin nukkumaa koska meinasin tehä vielä kannen siihen meijän mantsan tutkielmaa. Pakko saada siintä 9 taikka vähintään 10, jotta saisin 9 totarii :o
Eilen oli tylsää ku kyllästyin tekemää sitä tutkielmaa ja otin kuvii mun kynsilakoista. Kaks niistä on niin vanhoja et niissä on viel markka-ajan hintalaput kyljessä! :--D

Ja oon nyt saanu tunnollisesti kerättyy pulloi! 8,40e oon saanu kasaa ja aattelin säästää pullorahoilla rahaa uuteen hiusväriin, koska juurikasvu alkaa paistatella jonku verran........ Pitäiskö kokeilla jotain vähän tummempaa värii vai pysyy samassa? Mitää mustaa en nyt kuitenkaa aikonu :-D Enkä varmaa vaaleeseenkaa enää kallistu, koska oon niin tykästyny vähä tummempii.

♥henna

4 kommenttia:

  1. Aloin täs kattoo et alotatte postaukset melkee jatkuvasti tommosel samallaisel kuval :D

    VastaaPoista
  2. ^^ Noh oikeestaa vaa kolmessa postauksessa ! :-D Ja postauksia yhteensä vissii 14 :-D

    oona

    VastaaPoista
  3. vähä sulone toi lakka jos on noita tähtiä! (-:

    VastaaPoista
  4. Pinja - haha lol niimpä ollaa alotettukki :--D en yhtää aatellu vaik luin ton oonan merkinnän ennen ku aloin tekemää omaa

    oona - ;);) jepulis

    laura - hihi jeps!

    VastaaPoista

After all, life is too short to be anything else than happy