maanantai 11. tammikuuta 2010

The world would be a lonely place, without the one that puts a smile on my face

Jopas tuli tänää kuvailtuu, vissii jotain 200 kuvaa :--D Ja ei onnistunnu ykskää pärstä kuva tänää, tuli pikkasen kiire aamulla kouluu, ku nousin sängystä vasta puolelta ja koulu alko vähä yli kaheksan ja sen kyl näki tänää mun naamasta ! Ja hyyyih vähä palelluin ulkoon tänää ku tulin koulust kotii :-( Mun varbat eli varpaat oli ihan jäässä, enkä tuntennu niit ees :-D ! hyi. Onneks voi olla koko loppupäivän kotoon eikä tarvii mennä tonne kylmyytee !









Oikeest en ois ikiin uskonnu et mä ostaisin uggit, mut tulipahan nekii nyt ostettuu ku äiti hopotti ostaa talvikengät, etten enää kulje 20 asteen pakkasis mun hmän tennareis, mis on kantapääs reikä :--D Mut voi taas kiittää äitii ! Onneks ostin noi, noi on NIIN söpöt ja lämpimät ! :--) Mutjoo mie voisin nyt mennä siivoilee mun huonetta kuvauksien jäljelt, Moikkamooooi !

oona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

After all, life is too short to be anything else than happy