maanantai 11. tammikuuta 2010

If you don't believe me, then just look into my eyes 'cause the heart never lies

Plöö, nuhastuin sen toissapäiväsen lahti-reissun takii ja tänää en sitte menny kouluu sen takii. Haha lauantain illal ja yöl mul oli kolmet sukkikset, kahet sukat, villasukat, sormikkaat, pipo, verkkatakki ja peitto päällä ja olin silti ihan jäässä :---D Eikä kuumetta kuitenka ollu, vaik tuntu kyl ihan silt! Taikka sitte meijän kuumemittari vetelee viimesiää.

Äske kävin viisaana tyttönä ulkona ottaas kuvii ja muuten olin pukenu lämpösest päälle mut mul oli vaa yhet sukkikset, huups :--D No en kestäny ku ehkä 2min sitä kylmyyttä............................. Eli ei oo mitää kummosempii kuvii nyt









Hyihyi noit kuviiki ku kattoo ni tulee kylmät väreet :-D Mite tuol onki nii kylmä. Mut kattokaa mun kynsii! Uumama miten ne on kasvanu ♥ Paitsi tossa mun nimettömän kynnessä, jota varjelen mun hengellä, on tommone kolo =( Oivoih.
Ja viel pari päivää sitte olin sitä mieltä etten tuu ostamaa uggeja koska kaikil on semmoset, mut silti päädyinki ostamaa nää sieltä lahesta. Mut on ne kyl iha superlämpöset ja iha älyttömän suloset :--D

Nyt jatkan mun facebookin happy petsien hoitamist. Miten voi ihminen jäädä näin koukkuu niihi elukoihin.........................

♥henna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

After all, life is too short to be anything else than happy