torstai 15. heinäkuuta 2010

TAMMERFEST



O: Moikkamoiii taas kaikki parhaat sielä! Tänää siis oon ollu koko päivän tampereella mun perheen kans, tuun lauantaina takas. TÄnää ollaa oltu kattomassa tammerfesteillä irinaa ja jenni vartiasta, musta aineki jenni oli superhyvä! Yritin kuvailla siellä salaa piilossa järjestysvalvojilta koska siellä en ois saanu ottaa oikeest kuvii :-D mut tossa nyt parit kuvat mitä sain napsittuu. Nyt oon hotellilla datailemassa ja kohta kattoo leffaa siskon kans, huomenna ehkä palailen jos vaikka esittelisin jotain vaatteita mitä oon ostanu. Mut nyt se leffa heiBa! ♥

10 kommenttia:

  1. toi toka kuva oii<3 jenni on ihana !

    VastaaPoista
  2. Ida - HihiZ kiiitti! ja jepa nii on :-)

    VastaaPoista
  3. kuvat ei näy :(

    VastaaPoista
  4. Mullakin on tollainen pinssi !! Ja hehehee mä nyt oikeestikkin rakastan tamperetta <3 Tyhmiä noi kuvaus kiellot ):

    VastaaPoista
  5. ei näy kuvat joo :-(

    VastaaPoista
  6. EI NÄY KUVAT ?!?!?!??!?!??

    VastaaPoista
  7. mikäään kuvista ei näy :--(

    VastaaPoista
  8. Anonyymi - MITÄÄÄH miksei näy ;o en tiiä kyl me tänää aikasemmin näky

    Veera - miks tollee meni? :oo HeheeZ tampere on kiva<3

    Anonyymi - mä huomasin ;s

    Anonyymi - NIIMPÄÄÄ :o

    Anonyymi - jeebb :s

    VastaaPoista
  9. kivoja kuvia, semmosia ihme mätiköitä täynnä ihme tekstiä :DD jännää tää..

    VastaaPoista
  10. Anonyymi - jeppp huomasin saman :--D miksköhä noi menee tollai? tänää päivällä aineki noi näky ihaN tavallisesti

    VastaaPoista

After all, life is too short to be anything else than happy