perjantai 9. heinäkuuta 2010

Masu laulaa murmurmur (nälkänälkänälkä)


Blink-182 - Josie

Voiei en saa muutaku noi kaks kuvaa ladattuu ku latasin ekaa kertaa photobucketilla. Yritin ekan kerran kyl eilen (okei no tänää koska kello oli jo jotain 5..) mut sit meni hermot enkä jaksanu enää ja menin nuksii :-D

H: Her-ran-ju-ma-la tuol on kuumat säät! Huhuuh, ihanaa ♥ Ja must on tullu hirvee aamuvirkku! Mite ihmees se on mahollista. Herään nykyää joka aamu ennen 12 vaikka oisin valvonu kuinka pitkään. Tai no okei en herää aina ihan omast tahost koska mami on mm. vähä innokas aamusiivoilija eli imurin äänet on aamul tullu tutuiks..
Ja nyt mua häiritsee ihan sikana ku sain vaa noi kaks kuvaa ladattua ja varsinki jos tää on vika postaus minkä kerkeen tekemää ennen Hesa-cuppia :-D No ehkä mä kerkeen viel tulla päivittämää ennen sitä.

Ja super-ihanaa ku isukki ja mami on hakenu mansikoit semmose ison laatikon verran! Voisin nyt hipsii syömää niitä ja jotain muutaki, kaamee suden-nälkä!

5 kommenttia:

  1. ihana hattu :) oi mansikoita! <3

    VastaaPoista
  2. hihii, sun matsit on siltikses, nii vois tulla kattookki ! :)

    VastaaPoista
  3. Ninnisi - Hih se on kaveripojan!

    Mariella - Huui :-D No siel näGyy sit ehkä (tosin et oon niin sokee ja varmasti jäis etten muista ihmisii kuvist.....)

    VastaaPoista
  4. Mä näin sut tänää käyskillä, ja oikeesti sulla on joku maailman upein kroppa. Ihan lauta maha ja lihaksikkaat ja laihat reidet. Tää saattaa kuulostaa vähän oudolta, mut voisitko tehä sellasen postauksen mis esittelisit et mitä oot syöny päivän aikana, et ottaisit kuvat jne. Mut ei mulla muuta ku et teil on ihana blogi. 8)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi - Aapua no kiitoskiitos :-DJa okei joo voin tehä joku päivä tän hesa-cupin jälkee postauksen et mitä oon syöny sinä päivään - varmaa kaikki mitä syön yleesä on hampparei tai jotai jostai mäkist.... xd

    VastaaPoista

After all, life is too short to be anything else than happy