sunnuntai 28. maaliskuuta 2010

Loppujen lopuksi ypö yksin täällä seistään

Lol onpa tää viikonloppu ollu tylsä :-D Perjantain harrastin megahyper-aggressiivista siivousta olin ihan tuittupää koko illan ja eilen enkä tänään mee mihinkää koulujuttujen takii. PAITSI eilen olin pelissä piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa ja oli niin ihanaa päästä pelaamaa pitäst aikaa! Ja kyl sen huomas etten pitkää aikaa ollu pelannu tai tehny mitää muutaka vaativaa urheilusuoritusta, jos ei koululiikan jotai suksilla vähän sutimista lasketa :--D Kunto petti kyl ihan täysin totaalisesti. Mut nooh, alotan lenkit ja koht pikkuhiljaa käymää harkoissa ni kyl se siintä ;)
Nyt mun pitää mennä kiireellä lukemaan se Seitsemän veljestä loppuun ja kirjottaa se lukupäiväkirja, ouuunnouh. Mut hei onks kellää mitää postausideoita? Mulla on meinaan ideat vähän vähissä, kun en saa sitä huonepostaustakaan tehtyä ennenkuin seinät on maalattu.
Ja mun oli tarkotus tehdä se konad-postaus tän viikonlopun aikana, kun joku sitä pyysi, mutta koulujuttujen takii en tiiä kerkiinkö tehdä sitä :| No mut ens viikolla viimeistään koitan saada sen tehtyä.

♥henna

7 kommenttia:

  1. (----: kuvaa kaikki kenkäsi tai kynsilakkasi taitai lemppariteepaidat tai sen semmoista (-8

    ja mitä sä harrastitkaaan?

    VastaaPoista
  2. josefina - Uuu kiitti ideoist! :-) Ja jalkapallooo harrastan

    VastaaPoista
  3. Katjuli - joo on :-D tui sitä <3

    VastaaPoista
  4. mistä noi kenkulit on ( =?

    VastaaPoista
  5. Tää teidän blogi on aivan ihana! Millaiset kamerat teillä on? Ja millä ohjelmalla muokkaatte kuvia?

    VastaaPoista
  6. Anonyymi - Ne on kaverin kengät, mut ellokselta tilattu :-)

    Anonyymi - Kiiiittti! <3 Ja mulla on sonyn a300 ja oonun kamerasta en sano mitää koska en muista mikä se oli :-D Ja picasalla pääsääntösest muokataa.

    VastaaPoista

After all, life is too short to be anything else than happy